کتاب تحقیق در عملیات

سپاس خداي منان را که ياريمان نمود تا در ترويج علم سهم کوچکي داشته باشيم.

     در جهان امروز، تصميم گيري يکي از وظايف مهم مديران مي­ باشد. تحقيق در عمليات، يکي از ابزارهاي قوي جهت تصميم گيري هاي مديريتي به شمار مي­ رود. به عبارت ديگر تحقيق در عمليات، مجموعه­ اي از مدل ها و تکنيک هاي کمي است که از طريق روشهاي علمي، مديران را در امر تصميم گيري ياري مي­ نمايد.

به لطف پروردگار متعال

کتاب مبانی تحقیق در عملیات

نوشته دکتر جواد وحیدی، دکتر رضا سعادتی از اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران

و داود درویشی  سلوکلایی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور

توسط انتشارات علوم رایانه منتشر شد.

این کتاب دارای 422 صفحه و 8 فصل از جمله برنامه ریزی خطی فازی، حمل ونقل و تخصیص و روش سیمپلکس و مسایل مربوط به آن و همچنین مدل سازی می باشد.

با سپاس فراوان

یک دیدگاه در “کتاب تحقیق در عملیات”

  1. با عرض سلام خدمت شما استاد عزیز و با آرزوی توفیق روزافزون برایتان . سایت بسیار زیبا و مطالبی که کمتر به چشم می آید دارید واقعا باید به شما تبریک گفت . گرچه میتوان مطالب بیشتری ارایه کرد ولی در نوع خود عالی میباشد . امید است با توفیق روزافزون بتوان مطالب علمی بیشتری به جامعه دانشجویی ارایه نمایید. ما هم مفتخریم شاگرد شما هستیم وعلاوه بر علم ودانش , درس زندگی از شما میآموزیم . ان شاءلله موفق و موید یاشید.
    حسابداری صنعتی – ورودی بهمن 92 -دانشگاه پیشرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

"دیدگاه ها، دست نوشته و دل گفته های ناگفته به همراه مطالب علمی که احساس می کنم مناسب باشد در این سایت به نمایش گداشته می شود. می توانید نظرات و پیشنهادات خود را مرقوم بفرمایید."